2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
میخکوب انکور f30

میخکوب انکور f30


مشخصات اصلی


ظرفیت خشاب100 عدد
نوع سوزن/میخسوزن اسکا (F)
وزن1.2 کیلوگرم
کاربرد ابزارنجاری
ساختچین
سایز سوزن3 میلی متر
فشار کاربردی60-100 بار
قیمت: 290000 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


میخکوب از ابزارهای نجاری پر کاربرد است که در تمامی کارگاه‌های نجاری و حتی در خط تولید برخی کارخانه‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. میخکوب‌ها کاربردهای بسیاری دارند و ابزار بسیار مناسبی جهت استفاده در ساخت مبلمان، کابینت‌سازی و کارهای آراسته‌سازی و مدل دهی هستند. میخکوب بادی به کمک کمپرسور هوا کار می‌کند، فشار(psi) و حجم هوایی که کمپرسور هوا تولید می‌نماید باید بیشتر یا معادل نیاز میخکوب باشد. با اینکه میخکوب بادی قدرتمند است و از پس انجام وظایف سنگین به خوبی بر می‌آید ولی محدودیت جا به جایی دارد. میخکوب شارژی به کمپرسور هوا نیاز ندارد و قابلیت جا به جایی بهتری نسبت به مدل بادی دارد، این مدل سرعت بالایی دارد ولی از قدرت میخکوب بادی برخوردار نیست.

میخکوب بادی آنکور F30 از دیگر ابزارآلات بادی و نجاری می باشد که توسط شرکت آنکور طراحی و ساخته شده است. این دستگاه به گونه ایی طراحی شده است که دارای بدنه ایی خوش فرم و مقاوم در برابر ضربات احتمالی بوده و همچنین از دسته ایی ارگونومیک و ضد تعریق برخوردار می باشد که مانع از خستگی کاربر می شود. این دستگاه قابلیت اتصال دو قطعه چوب و یا اتصال پارچه به چوب را داشته و عمدتا در امور نجاری و کارگاه های نجاری استفاده می شود. این میخ کوب از نوع بادی بوده و به وسیله یک کمپرسور باد متصل به یک شیلنگ،مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول کیفیت ساخت بالایی داشته و دارای یک خشاب کشویی با ظرفیت 100 عدد سوزن میخ اسکا با سایز 3 میلی تر می باشد. از این میخکوب بادی عمدتا در ساخت مبلمان، کف پوش، کابینت‌سازی، قاب‌سازی، رویه‌کوبی، پالت و بسته‌بندی و ... استفاده می‌شود.



برچسب ها: میخکوب انکور f30 , میخکوب انکور , میخکوب , میخکوب بادی آنکور , قیمت میخکوب انکور ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر