2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
میخکوب تی آنکور مدل CT64

میخکوب تی آنکور مدل CT64


مشخصات اصلی


ظرفیت خشاب80 عدد
نوع میخ مصرفیST و DT
وزن (کیلوگرم)3.19
قیمت: 650000 تومان

معرفی اجمالی محصول

برند آنکور (Anchor) از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی و تجهیزات الکترونیکی در سطح جهان است که در سال ۱۹۹۸ با هدف رسیدن به استانداردهای روز دنیا و تبدیل شدن به قطبی قدرتمند و بی‌رقیب در این عرصه ، فعالیت خود را در کشور چین آغاز نموده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


میخکوب از ابزارهای نجاری پر کاربرد است که در تمامی کارگاه‌های نجاری و حتی در خط تولید برخی کارخانه‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. میخکوب‌ها کاربردهای بسیاری دارند و ابزار بسیار مناسبی جهت استفاده در ساخت مبلمان، کابینت‌سازی و کارهای آراسته‌سازی و مدل دهی هستند. برخی مدل‌ها برای کارهای سنگین و پرفشار طراحی شده‌اند و برخی دیگر برای کارهای سبک‌تر مناسب هستند. میخکوب را بر اساس توان و نوع کاربرد هم دسته‌بندی می‌نمایند. منبع قدرت میخکوب قابلیت جا به جایی ابزار و نوع کار آن را تعیین می‌کند. میخکوب بادی به کمک کمپرسور هوا کار می‌کند، فشار(psi) و حجم هوایی که کمپرسور هوا تولید می‌نماید باید بیشتر یا معادل نیاز میخکوب باشد. با اینکه میخکوب بادی قدرتمند است و از پس انجام وظایف سنگین به خوبی بر می‌آید ولی محدودیت جا به جایی دارد. میخکوب شارژی به کمپرسور هوا نیاز ندارد و قابلیت جا به جایی بهتری نسبت به مدل بادی دارد، این مدل سرعت بالایی دارد ولی از قدرت میخکوب بادی برخوردار نیست.

میخکوب تی آنکور مدل CT64 از ابزارهای بادی و نجاری پر کاربرد میباشد که در تمامی کارگاه های نجاری و حتی در خط تولیدهای بسیاری از کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد. میخ کوب های بادی به وسیله یک کمپرسور باد ، که به وسیله یک شیلنگ به دستگاه وصل می شوند مورد استفاده قرار میگیرند. این دستگاه دارای خشاب کشویی سخت کاری شده از جنس آلومینیوم Die-Cast با ظرفیت 80 سوزن میخ تی‌ (T) است. از این میخکوب بادی عمدتا در ساخت مبلمان، کف پوش، کابینت‌سازی، قاب‌سازی، رویه‌کوبی، پالت و بسته‌بندی و ... استفاده می‌شود. در هنگام استفاده از این ابزار، فشار کاربردی کمپرسور باید بین 60 الی 100 پی‌اس‌ای (60PSI~100PSI) تنظیم گردد.




برچسب ها: میخکوب تی آنکور مدل CT64 , میخکوب بادی ارزان , میخکوب بادی , میخکوب anchor , میخکوب بادی قیمت ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر