2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه جوش آنکور مدل 315X

دستگاه جوش آنکور مدل 315X


مشخصات اصلی


تعداد فازتک فاز
وزن6.5 کیلوگرم
نوع سیستم جوشIGBT
فرکانس50-60 هرتز
نوع جوشقوس الکتریکی SMAW
چرخه جوشکاری60 درصد
اقلام همراه1. 4.5 متر کابل 2. انبر جوش 3.انبر اتصال
توان315 آمپر
قیمت: 1550000 تومان

معرفی اجمالی محصول

برند آنکور در زمینه عرضه ابزار شارژی، ابزار بادی، ابزار جوشکاری، ابزار نجاری و ابزار باغبانی مانند کارواش صنعتی، چکش تخریب، فرز و مینی فرز، بتن کن و ... فعالیت می‌کند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دستگاه جوش اینورتر نوعی دستگاه جوش است که منبع تغذیه آن قادر به فراهم آوردن جریان بالای جوشکاری را دارا می‌باشد. دستگاه جوش اینورتر با کمک یک سری ریکتیفایر و سوئیچ حالت جامد جریان متناوب 60​​ هرتز (AC) برق ورودی را به جریان (DC) خروجی تبدیل می‌کند. مقدار جریان خروجی و ولتاژ قابل تنظیم بوده و در طول فرآیند جوشکاری کنترل می‌شود. دستگاه جوش اینورتر به طور قابل توجهی سبک‌تر و همچنین مصرف برق کمتر نسبت به دستگاه جوش سنتی دارند. دستگاه‌های اینورتر جوشکاری ممکن است مجهز به تکنولوژیArc Force باشند که مختص جوشکاری با الکترود است. این سیستم برای کنترل نفوذ جوش در قطعه مورد نظر استفاده می‌شود. مجهز بودن به سیستم Arc Force، جوشکاری با الکترودهای سلولزی را ساده می‌کند و از سوراخ شدن قطعه مورد نظر جلوگیری می‌کند. قابلیت نفوذ به وسیله این سیستم زیاد است به همین دلیل برای الکترودهای استیل و چدن کارآیی دارد. مجهز بودن اینورتر به این قابلیت باعث حذف هزینه‌های اضافی و جانبی، افزایش قدرت و کیفیت جوشکاری و جلوگیری از چسبندگی الکترود می‌شود. از سوی دیگر تولید اینورترها با تکنولوژی IGBT نیز دارای مزایای است که از جمله این مزایا می‌توان به کیفیت جوش بالاتر، کاهش مصرف انرژی، کاهش چشمگیر مقاومت و خاصیت مگنتینگ قطعات داخلی، صدای بسیار کم و نفوذ جوشکاری اشاره کرد.

اینورتر آنکور مدل 315X ابزاری پر کاربرد جهت ایجاد اتصال و استحکام بین فلزات در امور ساختمانی و صنعتی محسوب می‌شود. این اینورتر جوشکاری دارای دو ولوم جهت تنظیم شدت جریان و آرک فورس و نمایشگر دیجیتال است و قابلیت جوشکاری تا الکترود 4 میلی‌متر را به طور مداوم دارا می‌باشد.



برچسب ها: اینورتر جوشکاری , دستگاه جوش انکور ۳۱۵ , دستگاه جوش انکور , قیمت دستگاه جوش اینورتر آنکور ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر