2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
منگنه کوب پوکا مدل s80161

منگنه کوب پوکا مدل s80161


مشخصات اصلی


نوع سوزن/میخسوزن منگنه 80
ابعاد20 × 15 × 5 سانتی متر
ظرفیت خشاب100 عدد
حداکثر فشار8 بار
منبع تغذیهکمپرسور هوا
وزن1.4 کیلوگرم
کاربرد ابزار خانگی, ساختمانی, صنایع دستی, عمومی صنعتی, نجاری
قیمت: 440000 تومان

معرفی اجمالی محصول

پوکا یک شرکت و برند ایرانی در ضمینه تولید و واردات ابزار آلات می باشد که در سال 1379 تاسیس شد . بیشتر تولیدات و واردات این شرکت از کشور چین است ، محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و قیمت متناسب در میان مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


منگنه کوب پوکا مدل S80161 یکی از ابزار های مناسب مونتاژ برای کابران و مصرف کنندگان می باشد. از جمله ویژگی های این میخ کوب می توان به بدنه سخت و در عین حال سبک آن اشاره کرد ، این ویژگی هم ایمنی کاربران را تامین می کند و هم در هنگام استفاده مداوم از دستگاه شما دچار خستگی نخواهید شد. این میخ کوب از نوع بادی بوده و برای تامین انرژی و کار های هرجه بهتر به یک کمپرسور باد که به تواند حداقل فشار مورد نیاز این منگنه کوب را تامین نمایید لازم است. منگنه کوب پوکا مدل S80161 از نوع میخ کوب های اس کا SK می باشد که دارای دماغه ای باریک و در عین حال بسیار قدرتمند است، این دماغه باریک ضرب دستگاه را دقیق تر کرده و احتمال گیر کردن میخ ها در میخ کوب را کاهش می دهد. منگنه کوب پوکا مدل S80161 قابلیت کوبیدن میخ های به اندازه 15 تا 50 میلی متر دارد، این اندازه می تواند نیاز های یک مونتاژ کار را به خوبی برآورده کند، و در مخزن دستگاه تا 100 میخ را می تواند قرار گیر و کاربران میزان میخ ها درون مخزن را با استفاده از نشانگر می توانند ببینند.



برچسب ها: منگنه کوب پوکا , منگنه کوب پوکا مدل s80161 , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر