2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
پیچ گوشتی شارژی هیوندای مدل 361-sd

پیچ گوشتی شارژی هیوندای مدل 361-sd


مشخصات اصلی


منبع تغذیهباتری
سرعت گردش آزاد 200 دوربردقیقه
لامپ LEDدارد
ولتاژ پیچ گوشتی3.6 ولت
نوع باتریلیتیوم یونی
مدت زمان شارژ شدن باتری5-3 ساعت
قیمت: 570000 تومان

معرفی اجمالی محصول

برند هیوندای متشکل از مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های وابسته به آن می‌باشد که ابتدا در سال 1947 به عنوان یک شرکت ساختمانی تاسیس شده و از سال 1954 شروع به گسترش فعالیت‌های خود به صنایع دیگر نموده و در حال حاضر، هیوندای بعد از چند دهه تلاش و انطباق با بالاترین استانداردهای بین‌المللی تولید، به یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان تبدیل شده است.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پیچ گوشتی شارژی ابزاری است که سرعت عمل را بالا می‌برد و برای کارگاه‌ها و مراکز صنعتی و ساختمانی که هر روز تعداد بالایی پیچ باید ببندند، بسیار کار بردی است و علاوه بر سرعت کار باعث می‌شود که تکنسین‌ها و کارگران دچار خستگی نشوند. سبک بودن این محصول نیز کمک زیادی می‌کند تا دست‌ها به هنگام کار کمتر خسته شوند. بزرگ‌ترین امتیاز پیچ گوشتی شارژی باتری قدرتمند آن است که در حالت عادی در بازه ۳٫۶ ولت یا کمی بیشتر (برای کارهای سبک) تا ۱۲ ولت (برای کاربردهای میان رده) می‌رسد. اما در فناوری‌های جدیدی برای افزایش طول عمر باتری، از باتری‌های قوی‌تری استفاده می‌شود. باتری‌های لیتیوم یونی، یک منبع قدرتمند و پایدار به شمار می‌آید؛ این باتری‌ها می‌توانند به سرعت شارژ شوند و مهمتر از همه با محیط‌ زیست هم سازگار هستند.

پیچ گوشتی شارژی هیوندای مدل 361-sd سایز کوچکی دارد و از وزن کمی برخوردار است. ابعاد این دستگاه 155 × 100 × 43 میلی‌متر بوده و وزن آن حدود 340 گرم است. این پیچ گوشتی شارژی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری لیتیوم یونی با ولتاژ 3.6 ولت و ظرفیت 1.5 آمپرساعت تامین می‌کند. این باتری برای شارژ کامل به زمانی حدود 3 تا 5 ساعت نیاز دارد. این پیچ گوشتی طراحی بسیار ساده‌ای دارد و سرعت و گشتاور آن ثابت بوده و قابل تغییر نیست. سرعت چرخش این دستگاه حدود 200 دور بر دقیقه است و میزان گشتاور آن 3 نیوتن متر اندازه‌گیری شده است. شرکت هیوندای برای راحتی بیشتر کاربر در حین کار با این محصول مجموعه‌ای 102 عددی شامل انواع درایو و سری پیچ گوشتی عرضه می‌کند. این مجموعه درون کیفی مخصوص قرار دارد.




برچسب ها: پیچ گوشتی شارژی هیوندای مدل 361-sd , پیچ گوشتی شارژی هیوندای , قیمت پیچ گوشتی شارژی هیوندای , قیمت پیچ گوشتی شارژی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر