صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
پمپ آب هیوندای تک فاز 1.2 اسب بخار مدل HM-45

پمپ آب هیوندای تک فاز 1.2 اسب بخار مدل HM-45


مشخصات اصلی


نوع سیالآب تمیز
حداکثر آب دهی2.28 مترمکعب بر ساعت
وزن6 کیلوگرم
حداکثر دمای آب35 درجه‌‎ی سانتی‌گراد
جنس بدنه پمپچدن
جنس پروانهبرنج
توان375 وات
قیمت: 760000 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پمپ آب هیوندای مدل hm 45 دستگاهی تک فاز است که جهت بالا کشیدن یا جا به جا کردن آب کاربرد دارد که مناسب برای تامین فشار و آب مصرفی در واحدهای صنعتی و خانه های مسکونی همچنین کشاورزی، ساختمانی و راهسازی از انواع پمپ‌آب برقی تک پروانه، دو پروانه و چند پروانه و همچنین انواع بوستر پمپ های دو و چند پمپه استفاده می گردد. این پمپ آب کم حجم و کم صدای با کارکرد نرم میباشد که موجب می‌شود استفاده از آن را در هر محیطی آسان باشد. از ویژگیهای خوب این الکتروپمپ ها این است که انواع مایعات را می توان به وسیله آنها پمپاژ کرد و علاوه بر این، بالاترین سرعت جریان را دارند. سیم سیم پیچی این پمپ آب 100% مسی است. در ضمن جنس شفت از استیل می باشد.

پمپ‌آب صنعتی تک پروانه مدل HM-45 با حداکثر جریان 35 لیتر در دقیقه می‌تواند آب را تا ارتفاع 38 متر پمپاژ کند. این پمپ تک پروانه مناسب مجتمع های تجاری و مسکونی و برج ها می‌باشد. قطر ورودی این پمپ‌آب برقی 1 اینچ همچنین قطر خروجی 1 اینچ است.



برچسب ها: پمپ آب هیوندای مدل hm 45 , پمپ آب هیوندا , قیمت پمپ آب خانگی هیوندای , پمپ آب خانگی هیوندای ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر