2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کارواش هیوندای مدل HP1480

کارواش هیوندای مدل HP1480


مشخصات اصلی


ساخت کشورکره
توان1400 وات
نوع موتورذغالی
قدرت فشار آب100 بار
حداکثر دبی آب6.2 لیتر در دقیقه
حداکثر گرمای آب40 درجه سانتیگراد
قیمت: 1560000 تومان

معرفی اجمالی محصول

کارواش وسیله ای پرکاربرد جهت مصارف صنعتی و تجاری تولید می شود که کابرد های مختلف نظافتی عمومی و حرفه ای دارد. دستگاه های صنعتی برای مصارف طولانی تر با فشار آب بیشتر می باشند و دستگاه کارواش خانگی برای مصرف های خانگی جهت شست و شوی دیوار و کف حیاط یا باغ و یا از بین بردن سطوح پوسیده مانند رنگ های قدیمی سطوح، نظافت استخر و آب نماها و از بین بردن لجن کف حوضچه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کارواش 100 بار هیوندای مدل HP1480 دارای یکی از قدرتمند ترین موتورهای موجود و از سبک وزن ترین کارواش های موجود در بازار م ی باشد. موتوری القایی قدرتمند با توان 1400 وات که آب را با فشار 100 بار پرتاب می کند و مخزن این کارواش آب را با سرعت 5.5 لیتر در دقیقه می پاشد. همچنین فشار آب آن قابل تنظیم می باشد و میتوان برای بهبود کارکرد این دستگاه را به آب گرم تا دمای 40 درجه سانتی گراد متصل نمود.

این دستگاه مجهز به دو عدد لانس با بهترین کیفیت قابل تنظیم توربو و 5 متر شلنگ فشار قوی است. این موتور به سیستم اتو استاپ مجهز است که استهلاک دستگاه را کمتر کرده برای طول عمر بیشتر دستگاه نقش بسزایی دارد همچنین این دستگاه مجهز به سیستم حفاظت گرمایی می باشد تا دما در موتور دستگاه هنگام کار با آن در حد مشخص باقی بماند و از حد استاندارد بالاتر نرود تا عمر مفید دستگاه بیشتر شود.

لازم است حتما قبل از استفاده از کارواش آن را چک کرده و از سالم بودن قطعات و پر بودن مخزن آب مطمئن بود تا از آسیب به دستگاه و کاربر جلوگیری شود. از کارواش در حالت ایستاده استفاده شود و از قرار دادن کارواش به صورت افقی باید خودداری شود. در هنگام استفاده از کارواش از کفش مناسب ضد لغزش استفاده شود تا از آسیب هنگام کار با این دستگاه جلوگیری شود.




برچسب ها: کارواش خانگی هیوندای قیمت , کارواش هیوندای , قیمت کارواش هیوندای , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر