2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
میخکوب انکور f50

میخکوب انکور f50


مشخصات اصلی


ظرفیت خشاب100 عدد
نوع سوزن/میخسوزن اسکا (F)
وزن1.4 کیلوگرم
فشار هوا 60-100 PSI
کاربرد ابزارنجاری
قیمت: 490000 تومان

معرفی اجمالی محصول

برند آنکور از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی و تجهیزات الکترونیکی در سطح جهان است که در سال ۱۹۹۸ با هدف رسیدن به استانداردهای روز دنیا و تبدیل شدن به قطبی قدرتمند و بی‌رقیب در این عرصه ، فعالیت خود را در کشور چین آغاز نموده است. برند آنکور در زمینه عرضه ابزار شارژی، ابزار بادی، ابزار جوشکاری، ابزار نجاری و ابزار باغبانی مانند کارواش صنعتی، چکش تخریب، فرز و مینی فرز، بتن کن و ... فعالیت می‌کند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


میخکوب از ابزارهای نجاری پر کاربرد است که در تمامی کارگاه‌های نجاری و حتی در خط تولید برخی کارخانه‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. میخکوب‌ها کاربردهای بسیاری دارند و ابزار بسیار مناسبی جهت استفاده در ساخت مبلمان، کابینت‌سازی و کارهای آراسته‌سازی و مدل دهی هستند. برخی مدل‌ها برای کارهای سنگین و پرفشار طراحی شده‌اند و برخی دیگر برای کارهای سبک‌تر مناسب هستند. میخکوب بادی به کمک کمپرسور هوا کار می‌کند، فشار(psi) و حجم هوایی که کمپرسور هوا تولید می‌نماید باید بیشتر یا معادل نیاز میخکوب باشد. با اینکه میخکوب بادی قدرتمند است و از پس انجام وظایف سنگین به خوبی بر می‌آید ولی محدودیت جا به جایی دارد. میخکوب شارژی به کمپرسور هوا نیاز ندارد و قابلیت جا به جایی بهتری نسبت به مدل بادی دارد، این مدل سرعت بالایی دارد ولی از قدرت میخکوب بادی برخوردار نیست.

میخ کوب بادی آنکور اسکا مدل F50 از ابزارهای بادی و نجاری پر کاربرد میباشد که در تمامی کارگاه های نجاری و حتی در خط تولیدهای بسیاری از کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد. از میخ کوب بادی به عنوان اتصال دو قطعه مانند قطعه های چوب ، یا اتصال پارچه و چرم به چوب استفاده خواهد شد. میخ کوب های بادی به وسیله یک کمپرسور باد ، که به وسیله یک شیلنگ به دستگاه وصل می شوند، مورد استفاده قرار میگیرند. ظرفیت خشاب این میخ کوب بادی 100 سوزن میخ خواهد بود.



برچسب ها: میخکوب انکور f50 , میخکوب انکور , قیمت میخکوب انکور , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر