2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
متر لیزری انکور مدل TM100

متر لیزری انکور مدل TM100


مشخصات اصلی


برد100 متر
دقت200 میلی متر
واحدهای اندازه‌گیریمتر
قابلیت کار در محیط‌های تاریکدارد
سیستم شیب زندارد
قیمت: 990000 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


متر لیزری ابزاری است که با استفاده از پرتوهای لیزر میزان مسافت را سنجیده و نشان می‌دهد. این ابزار پیشرفته برای سنجش فواصل طولانی ساخته شده و از آن برای کارهای مهندسی به خصوص در اجرای پروژه‌های ساخت و ساز کمک می‌گیرند. مترهای لیزری مزایای بسیار زیادی دارند که موجب شده است به جایگزینی بسیار مناسبی برای متر‌های دستی تبدیل شوند و برای کسانی که نیازمند اندازه‌گیری‌های پی در پی هستند انتخاب ایده‌آلی است چرا که زمان انجام کار را به وضوح کاهش می‌دهد.

متر لیزری آنکور مدل TM100 بسیار سبک با وزن 300 گرم است و قابلیت اندازه‌گیری تا 100 متر را دارا می‌باشد. این متر لیزری قابلیت اندازه‌گیری متوالی و انجام محاسبات جمع، تفریق و فیثاغورث را دارد. متر لیزری آنکور 100 متری مدل TM100‏ دارای لیزر ClassII، آلارم هشدار دهنده، کپسول تراز، سیستم شیب زن و خاموش کننده خودکار است و از دیگر ویژگی‌های این ابزار می‌توان به قابلیت اندازه‌گیری در محیط‌های تاریک و قابلیت نصب بر روی پایه اشاره کرد.



برچسب ها: قیمت متر لیزری انکور , متر لیزری انکور , متر لیزری anchor , متر لیزری , متر لیزری 100 متری , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر