2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
متر لیزری آنکور مدل TM80

متر لیزری آنکور مدل TM80


مشخصات اصلی


نوع لیزر Class 2
برد80 متر
دقت200 میلی متر
واحدهای اندازه‌گیریمتر
قابلیت خاموش شدن خودکاردارد
قابلیت اندازه‌گیریجمع, تفریق, فیثاغورث
قیمت: 790000 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


متر لیزری ابزاری است که با استفاده از پرتوهای لیزر میزان مسافت را سنجیده و نشان می‌دهد. این ابزار پیشرفته برای سنجش فواصل طولانی ساخته شده و از آن برای کارهای مهندسی به خصوص در اجرای پروژه‌های ساخت و ساز کمک می‌گیرند. دو ویژگی مهم در هنگام انتخاب متر لیزی برد و دقت است که با در نظر گرفتن نیاز کاربر انتخاب می‌شوند. امکان نمایش فاصله بر حسب اینچ، فوت و متریک، محاسبه فاصله، محیط، مساحت و محاسبات فیثاغورث و برخی از محاسبات پیچیده و همچنین حافظه داخلی جهت سهولت در اندازه‌گیری‌های چند مرحله‌ای نیز می‌توانند به عنوان ویژگی‌های دیگر یک متر لیزری مد نظر قرار گیرند. عموما مترهای لیزری با باتری قابل تعویض یا قابل شارژ ارائه می‌شوند و برخی از آنها برای افزایش عمر باتری مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار می‌باشند.

متر لیزری 80 متری آنکور مدل TM80 فاصله سنجی است که از پرتو لیزر برای تعیین فاصله اجسام و محیط استفاده میکند. عمومی‌ترین نوع فاصله سنج لیزری براساس زمان پرواز نمونه به وسیله فرستادن یک پالس لیزر در یک باریکه پرتو به سمت جسم و اندازه گیری زمان صرف شده پرتو برای اینکه از هدف منعکس شده و به فرستنده برگردد عمل خواهد کرد.



برچسب ها: متر لیزری ارزان , متر لیزری anchor , کمپانی چرو , قیمت متر لیزری انکور ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر