2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کارواش انکور s3

کارواش انکور s3


مشخصات اصلی


نوع موتورالقایی
وزن (کیلوگرم)14
توان1800 وات
قدرت فشار آب100 بار
حداکثر دبی آب100 لیتر در دقیقه
طول شلنگ8 متر
قیمت: 1890000 تومان

معرفی اجمالی محصول

برند آنکور از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی و تجهیزات الکترونیکی در سطح جهان است. برند آنکور در زمینه عرضه ابزار شارژی، ابزار بادی، ابزار جوشکاری، ابزار نجاری و ابزار باغبانی مانند کارواش صنعتی، چکش تخریب، فرز و مینی فرز، بتن کن و ... فعالیت می‌کند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کارواش یک ابزار برقی است که بنا به قدرتی که دارد به وسیله آب با فشار بالا برای شست‌وشوی اتومبیل، ماشین‌آلات سنگین، نمای ساختمان و فضاهای کارگاهی مانند کشتارگاه‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارواش عمل شست‌وشو را با فشار زیاد آب انجام می دهد به همین دلیل از نظر زمانی و میزان مصرف آب، صرفه‌جویی قابل توجهی نسبت به شست‌وشو با شلنگ آب معمولی انجام می‌شود. نکته‌ای که در استفاده از کارواش‌ها مهم می‌باشد این است که در شرایط آب و هوایی مرطوب نباید استفاده شوند. کارواش‌ها دارای قطعات گوناگونی می‌باشند که مهمترین آنها لانس و تفنگ آب پاش و مخزن مواد شوینده می‌باشد.

کارواش آنکور 100 بار مدل S3 یکی از انواع کارواش‌های دینامی (القایی) و مناسب برای استفاده‌ خانگی، عمومی و صنعتی است. این کارواش از فشار آب خروجی 100 بار و موتور 1800 وات برخوردار است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا سطوح و اجسام مختلف را با مواد شوینده در زمان کوتاهی به راحتی تمیز کند. این کارواش آنکور 100 بار مدل S3 دارای وزن 14.5 کیلوگرم و حداکثر دمای ورودی آب 40 درجه سانتی‌گراد است.



برچسب ها: کارواش انکور s3 , کارواش انکور , کارواش صنعتی انکور , قیمت کارواش انکور , کارواش خانگی انکور ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر