2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کارواش صنعتی آنکور مدل S2

کارواش صنعتی آنکور مدل S2


مشخصات اصلی


وزن (کیلوگرم)13
توان1500وات
قدرت فشار آب80 بار
حداکثر دبی آب80 لیتر در دقیقه
طول شلنگ8 متر
نوع موتورالقایی
قیمت: 1590000 تومان

معرفی اجمالی محصول

برند آنکور از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی و تجهیزات الکترونیکی در سطح جهان است که در سال ۱۹۹۸ با هدف رسیدن به استانداردهای روز دنیا و تبدیل شدن به قطبی قدرتمند و بی‌رقیب در این عرصه فعالیت خود را در کشور چین آغاز نموده است. برند آنکور در زمینه عرضه ابزار شارژی، ابزار بادی، ابزار جوشکاری، ابزار نجاری و ابزار باغبانی مانند کارواش صنعتی، چکش تخریب، فرز و مینی فرز، بتن کن و ... فعالیت می‌کند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کارواش یک ابزار برقی است که بنا به قدرتی که دارد به وسیله آب با فشار بالا برای شست‌وشوی اتومبیل، ماشین‌آلات سنگین، نمای ساختمان و فضاهای کارگاهی مانند کشتارگاه‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارواش عمل شست‌وشو را با فشار زیاد آب انجام می دهد به همین دلیل از نظر زمانی و میزان مصرف آب، صرفه‌جویی قابل توجهی نسبت به شست‌وشو با شلنگ آب معمولی انجام می‌شود. کارواش‌ها بر اساس نوع موتور به دو دسته کارواش‌های دینامی (القایی) و ذغالی دسته‌بندی می‌شوند. کارواش‌های دینامی با القای الکتریسیته به موتور، دستگاه را به کار می‌اندازند و به همین دلیل دارای صدای کمتر و طول عمر بیشتری نسبت به کارواش‌های ذغالی می‌باشند اما قیمت بالاتری دارند. کارواش ذغالی دارای سیستم الکتروموتور و سیم پیچ هستند و به وسیله دو ذغال موجود در دستگاه، کارواش شروع به کار می‌کند. عموما کارواش با موتور ذغالی دارای قدرت بالاتری نسبت به نوع دینامی می‌باشد.

کارواش آنکور 80 بار مدل S2 یکی از انواع کارواش‌های دینامی (القایی) و مناسب برای استفاده‌ خانگی، عمومی و صنعتی است. این کارواش از فشار آب خروجی 80 بار و موتور 1500 وات برخوردار است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا سطوح و اجسام مختلف را با مواد شوینده در زمان کوتاهی به راحتی تمیز کند. این کارواش آنکور 80 بار مدل S2 دارای وزن 13.5 کیلوگرم و حداکثر دمای ورودی آب 40 درجه سانتی‌گراد است.



برچسب ها: کارواش صنعتی آنکور , کارواش صنعتی قیمت , کارواش صنعتی انکور ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر