صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
سشوار صنعتی انکور مدل H1

سشوار صنعتی انکور مدل H1


مشخصات اصلی


نوعصنعتی
توان2000 وات
وزن (کیلوگرم)0.8
دیمر کنترل دمای هوادارد
دمای هوای خروجی600 درجه سانتی گراد
منبع تغذیهبرق
ولتاژ220 ولت
قیمت: 470000 تومان

معرفی اجمالی محصول

برند آنکور از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی و تجهیزات الکترونیکی در سطح جهان است که در سال ۱۹۹۸ با هدف رسیدن به استانداردهای روز دنیا و تبدیل شدن به قطبی قدرتمند و بی‌رقیب در این عرصه ، فعالیت خود را در کشور چین آغاز نموده است. آنکور می‌کوشد تا با عرضه‌ی محصولات با کیفیت و استاندارد، نام تجاری خود را در میان گروه بزرگ مصرف‌کنندگان خود در بازارهای ملی و بین‌المللی به ثبت برساند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سشوار صنعتی دقیقا مانند سشوارهای آرایشی عمل کرده و تولید باد گرم می‌کنند، با این تفاوت که میزان باد تولیدی و درجه حرارت آن ممکن است تا ده‌ها برابر سشوارهای معمولی آرایشی باشد، به همین دلیل به آنها سشوار صنعتی می‌گویند. این سشوارها از دو قسمت عمده به اسم موتور و المنت تشکیل شده است که تولید گرما به وسیله المنت و انتقال هوای گرم به بیرون توسط موتور دمنده انجام می‌شود. یکی از مزیت‌های سشوارهای صنعتی عدم تولید شعله آتش می‌باشد، چرا که شعله آتش ممکن است به سطح کار آسیب برساند و موجب سوختن آن شود. یکی از رایج‌ترین استفاده‌ها و کاربردهای سشوار صنعتی کندن و زدودن رنگ از روی دیوار می‌باشد به این صورت که با برخورد باد گرم با دیوار یا سطحی که دارای رنگ است باعث می‌شود که رنگ آن به راحتی از روی دیوار بلند شده و قابل کندن شود.

سشوار صنعتی آنکور مدل H1 با موتور پر قدرت 2000 وات خود، حرارتی در حدود 600 درجه سانتی‌گراد بالایی جهت گرم‌ کردن سطوح مختلف تولید می‌کند. این سشوار صنعتی بسیار سبک است و سیستم تنظیم درجه حرارت و سیستم حفاظت از افزایش دمای دستگاه از مزایای قابل اشاره این ابزار می‌باشد.



برچسب ها: سشوار صنعتی انکور , سشوار صنعتی , سشوار صنعتی anchor , قیمت سشوار صنعتی , سشوار صنعتی 2000 وات ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر