صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
دریل چکشی آنکور مدل Ei1

دریل چکشی آنکور مدل Ei1


مشخصات اصلی


منبع تغذیهبرق
ابعاد40
توان550 وات
وزن (کیلوگرم)1.8
سرعت گردش آزاد3000 دور بر دقیقه
مشخصات سه نظام13 میلیمتر - اچاری
سیستم گردشراست گرد , چپ گرد
قیمت: 460000 تومان

معرفی اجمالی محصول

برند آنکور (Anchor) از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی و تجهیزات الکترونیکی در سطح جهان است که در سال ۱۹۹۸ با هدف رسیدن به استانداردهای روز دنیا و تبدیل شدن به قطبی قدرتمند و بی‌رقیب در این عرصه ، فعالیت خود را در کشور چین آغاز نموده است.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دریل وسیله‌ای است که از حرکت دورانی سریع آن برای ایجاد سوراخ در چوب، فلزات و حتی در بتن استفاده می‌شود. با پیشرفت ابزارها، امروزه نه تنها برای ایجاد سوراخ، بلکه با اضافه کردن قطعاتی دیگر، می‌توان امکاناتی مانند ساب‌زن، گردبر، عمودبر و ... را هم به این دستگاه اضافه کرد. دریل در انواع دریل دستی، دریل برقی و دریل بادی موجود می‌باشد. در بخش جلوی دریل، قطعه‌ای به نام سه‌نظام وجود دارد که مته را به آن می‌بندند. سه نظام‌ها در دو نوع اتوماتیک و آچارخور وجود دارد. سه نظام‌های اتوماتیک با دست و سه نظام‌های آچارخور به وسیله آچار سه نظام باز و بسته می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های دریل‌ها می‌توان به چپ گرد و راست گرد بودن به منظور استفاده به عنوان پیچ گوشتی اشاره کرد. با وجود این حالت شما قادر به بستن و نیز باز کردن پیچ‌ها خواهید بود.

دریل چکشی آنکور مدل Ei1 با وزن مناسب 2 کیلوگرم مجهز به دیمر به منظور کنترل سرعت، شستی چپ گرد و راست گرد، گیربکس قدرتمند و با دوام و دسته‌ی کمکی با قابلیت چرخش 360 درجه می‌باشد و مناسب برای سوراخکاری معمولی و سوراخکاری ضربه‌ای است و ظرفیت سوراخکاری در فلز و چوب تا 13 میلی‌متر و در مصالح تا 10 میلی‌متر را دارد. سایز سه نظام این دریل به‌ صورت آچارخور 13 میلی‌متر است و از دیگر ویژگی‌های این دریل برقی می‌توان به دسته‌ی ارگونومیک و کیفیت ساخت و طول عمر بالا اشاره کرد.



برچسب ها: دریل چکشی آنکور مدل ei1 , دریل چکشی , قیمت دریل چکشی آنکور , دریل چکشی انکور , دریل چکشی anchor ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر