صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فرز سنگبری بری پی ام مدل 1332 PM

فرز سنگبری بری پی ام مدل 1332 PM


مشخصات اصلی


منبع تغذیهبرق
سرعت گردش آزاد6500 دور بر دقیقه
قطر صفحه230 میلیمتر
وزن6.8 كيلوگرم
قیمت: 1220000 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دستگاه فرز یکی از پر کاربردترین و پر مصرف‌ترین لوازم برقی در حوزه ابزار می‌باشد که دارای طیف وسیعی از کاربردها می‌باشد. یکی از پارامترهای مهم در انتخاب یک ‌فرز مناسب، سرعت آزاد دستگاه است، این پارامتر به میزان سرعت دستگاه در حالت گردش آزاد اشاره دارد، دستگاهی که دارای دور موتور و سرعت آزاد بالاتری باشد، انتخاب مناسب‌تری است. موتور قوی و قدرتمند با توان خروجی بالا، مجهز بودن دستگاه به گیربکس صنعتی و کیفیت بالای دنده‌ها، بلبرینگ، شفت و سایر قسمت‌ها از دیگر ویژگی‌های یک ‌فرز مناسب هستند. طراحی ارگونومیک نیز از آن دسته مواردی است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا عدم طراحی و ساخت ابزار بر پایه اصول و دستورالعمل‌های ارگونومیک علاوه بر اینکه موجب خستگی می‌شود، می‌تواند ایمنی حین کار را نیز کاهش دهد.

فرز سنگبری آنکور 1332 با توان 2500 وات قادر به صیقل دادن، سایش و لایه برداری از سطوح مختلفی می باشد. موتور قدرتمند تعبیه شده بر روی این دستگاه،امکان کار در شرایط سخت و مداوم را به این ابزار بخشیده و صفحه برش را با سرعت 6500 دور بر دقیقه در حالت آزاد می چرخاند. قطر صفحه برش قابل نصب بر روی این دستگاه 230 میلی ‌متر بوده و جهت تسریع و سهولت در تعویض صفحه برش به قفل محور مجهز شده است.



برچسب ها: فرز سنگبری 1332 , قیمت فرز سنگبری پی ام , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر