2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دریل شارژی آنکور m12

دریل شارژی آنکور m12


مشخصات اصلی


منبع تغذیهشارژی
ولتاژ ورودی12 ولت
قابلیت چکشیدارد
مشخصات باتری12 ولت و 1.5 آمپر یون-لیتیوم
سیستم گردشراست گرد , چپ گرد
سه نظام10 میلیمتر
وزن1 کیلوگرم
قیمت: 760000 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دریل وسیله‌ای است که از حرکت دورانی سریع آن برای ایجاد سوراخ در چوب، فلزات و حتی در بتن استفاده می‌شود. با پیشرفت ابزارها، امروزه نه تنها برای ایجاد سوراخ، بلکه با اضافه کردن قطعاتی دیگر، می‌توان امکاناتی مانند ساب‌زن، گردبر، عمودبر و ... را هم به این دستگاه اضافه کرد. دریل در انواع دریل دستی، دریل برقی و دریل بادی موجود می‌باشد. در بخش جلوی دریل، قطعه‌ای به نام سه‌نظام وجود دارد که مته را به آن می‌بندند. سه نظام‌ها در دو نوع اتوماتیک و آچارخور وجود دارد. سه نظام‌های اتوماتیک با دست و سه نظام‌های آچارخور به وسیله آچار سه نظام باز و بسته می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های دریل‌ها می‌توان به چپ گرد و راست گرد بودن به منظور استفاده به عنوان پیچ گوشتی اشاره کرد. با وجود این حالت شما قادر به بستن و نیز باز کردن پیچ‌ها خواهید بود. در حالت عادی مته‌ها به صورت ساعت گرد (راست گرد) برای ایجاد سوراخ حرکت می‌کنند. این جهت حرکت برای بستن پیچ‌ها نیز درست است؛ ولی در صورتی که بخواهید پیچی را باز کنید نیاز دارید تا دریل شما به صورت پاد ساعت گرد (چپ گرد) بچرخد.

دریل شارژی آنکور 12 ولت مدل M12 یک نوع از انواع دریل ها به صورت شارژی و بدون سیم می باشد که از آن بیشتر به عنوان باز و بسته کردن انواع پیچ ها استفاده می شود و همچنین به عنوان سوراخ کاری های نیمه سنگین از جلمه فلز ، مصالح ، چوب و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دارای قابلیت سوراخ کاری با ظرفیت سه نظام 10 میلی متری خود می باشد. دریل شارژی آنکور دارای باتری لیتیوم ۱۲ ولت و ۱.۵ آمپر ساعت بوده و بدنه آن برای راحتی استفاده کاربر و جلوگیری از خستگی زود هنگام ، کاملا به صورت ارگونومیک و دسته ای پلاستیکی سبک طراحی شده است. این دریل پیچ گوشتی شارژی دارای قابلیت تنظیم جهت گردش به صورت چپ گرد ، راست گرد نیز می باشد و به وسیله شستی که بر روی بدنه آن تعبیه شده است این عمل قابل اجرا خواهد بود.



برچسب ها: دریل شارژی آنکور m12 , دریل شارژی آنکور , دریل شارژی بانه , دریل شارژی پی ام , دریل پیچ گوشتی شارژی , چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر