2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دریل پیچ گوشتی شارژی آنکور مدل ce2

دریل پیچ گوشتی شارژی آنکور مدل ce2


مشخصات اصلی


منبع تغذیهشارژی
ولتاژ ورودی12 ولت
وزن1 کیلوگرم
سه نظام10 میلیمتر
نوع باتری12 ولت – لیتیوم-یون
سیستم گردشراست گرد , چپ گرد
قیمت: 860000 تومان

معرفی اجمالی محصول

دریل وسیله‌ای است که از حرکت دورانی سریع آن برای ایجاد سوراخ در چوب، فلزات و حتی در بتن استفاده می‌شود. با پیشرفت ابزارها، امروزه نه تنها برای ایجاد سوراخ، بلکه با اضافه کردن قطعاتی دیگر، می‌توان امکاناتی مانند ساب‌زن، گردبر، عمودبر و ... را هم به این دستگاه اضافه کرد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


شما با کمک دریل شارژی آنکور مدل CE2 می‌توانید از ویژگی دریل و پیچ‌گوشتی به‌طور همزمان بهره‌مند شوید این ابزار دارای یک باتری لیتیومی است که با ولتاژ 12 ولت انرژی موردنیاز موتور دستگاه را تامین می‌کند. موتور این دستگاه به یک گیربکس دو وضعیتی مجهز است و در هر وضعیت، بازه سرعت گردش موتور تغییر می‌کند. در حالت اول، سرعت گردش بین 0-350 دور بر دقیقه و در وضعیت دوم، سرعت گردش موتور بین 0-1350 دور بر دقیقه متغیر است. دریل شارژی آنکور مدل CE2 دارای سه نظام 10 میلی‌متری از نوع خودکار است. سیستم گردش چپ‌گرد و راست‌گرد این ابزار باعث می‌شود در حالت پیچ‌گوشتی، به‌راحتی پیچ‌ها را باز و بسته کنید و در حالت دریل، ورود و خروج مته را با سهولت بیشتری انجام دهید. این دریل شارژی مجهز به نمایشگر شارژ و یک LED است؛ این لامپ LED هنگام کار روشن می‌شود و محل موردنظر را به‌خوبی روشن می‌کند.



برچسب ها: دریل پیچ گوشتی شارژی آنکور مدل ce2 , قیمت دریل شارژی آنکور , دریل شارژی پی ام , دریل شارژی پی ام مدل anchor ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر