صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
پولیش دیمردار آنکور مدل P1

پولیش دیمردار آنکور مدل P1


مشخصات اصلی


توان1600 وات
سرعت در حالت آزاد600-4500 دور در دقیقه
قطر صفحه180 میلیمتر
وزن3.4 کیلوگرم
حفاظدارد
قیمت: 1040000 تومان

معرفی اجمالی محصول

برند آنکور از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی و تجهیزات الکترونیکی در سطح جهان است که در سال ۱۹۹۸ با هدف رسیدن به استانداردهای روز دنیا و تبدیل شدن به قطبی قدرتمند و بی‌رقیب در این عرصه ، فعالیت خود را در کشور چین آغاز نموده است. برند آنکور در زمینه عرضه ابزار شارژی، ابزار بادی، ابزار جوشکاری، ابزار نجاری و ابزار باغبانی مانند کارواش صنعتی، چکش تخریب، فرز و مینی فرز، بتن کن و ... فعالیت می‌کند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پولیش 1600 وات آنکور مدل P1 ابزار برقی است که به عنوان درخشندگی و جلادهی سطوح مختلف استفاده می شود. از پولیشر می توان برای جلا بخشیدن و شستشوی انواع سطوح حساس و خشن مانند ، پارکت و چوب ، سنگ و سرامیک ، کف پوش ، بتن روکش دار و … استفاده کرد. سطح ایمنی این دستگاه برقی بسیار بالاست و میزان صدای نسبتا پایینی دارد. توان 1600 وات که برای این دستگاه در نظر گرفته ‌شده باعث می‌شود تا سرعت گردش صفحه‌ پولیش به 4500 دور در دقیقه برسد. هرچه سرعت دستگاه پولیشر افزایش یابد عملکرد آن نیز افزایش می یابد و میزان درخشندگی سطح به بیشترین حد خود خواهد رسید.



برچسب ها: پولیش آنکور , دستگاه پولیش anchor , دستگاه پولیش , دستگاه پولیش دیمردار , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر