صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
دریل بتن کن NEC مدل 9526

دریل بتن کن NEC مدل 9526


مشخصات اصلی


نوع ضربه ای , تخریبی , بتن کن
توان1050 وات
سرعت گردش آزاد1050 دور بر دقیقه
سیستم گردشراست گرد , چپ گرد
قطر مته کاری در فلز 13 میلی متر
وزن 2.5 کیلو گرم
قفل سوییچدارد
مشخصات سه نظام4 شیار
اقلام همراهدسته , کیف , مته , دفترچه‌ی راهنما , زغال , قلم
قیمت: 1300000 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


چنانچه نیاز به سوراخکاری سازه‌های بتنی سخت از قبیل دیوار را دارید، باید از دریل با قبلیت چکشی (ضربه‌زن) و یا از بتن‌کن استفاده نمایید. بتن‌کن‌ها عمدتا جهت سوراخکاری دیوارهای سخت و مقاوم استفاده می‌گردد. افرادی که کارشان سوراخکاری مداوم بر دیوارهای بتنی است، استفاده از بتن‌کن را به علت قدرت و سهولت آن ترجیح می‌دهند. بتن کن ان ای سی مدل NEC 9526 قابلیت عملکرد تا قطر 26 میلیمتر در سه حالت سوراخکاری ، سوراخکاری چکشی ، تخریب را دارا هست. وزن نسبتا سبک این دستگاه باعث شده تا سوراخکاری یا تخریب در سقف را کاربر راحت‌تر انجام دهد. البته قدرت تخریب این دستگاه 2.8 ژول واقعی و توان دستگاه 1050 وات است تا عمل تخریب پر قدرت انجام شود.



یک عدد رابط سه نظام به همراه این دستگاه وجود دارد تا با استفاده از این رابط بتوان سوراخکاری در چوب و یا آهن و یا دیوار با دقت بالا را نیز انجام داد. به دلیل وجود گرد و غبار زیاد در محیط‌های کار بخصوص محیط‌های کاری که از بتن‌کن استفاده می‌شود و غبار زیادی در محیط پخش می‌شود، در این بتن‌کن از کلید ضد غبار و بلبرینگ ضد غبار استفاده شده است. همچنین لاک‌گیری سیم‌های آرمیچر این دستگاه به روش مدرن زیگزالی انجام شده تا غبار ناشی از تخریب باعث پارگی سیم‌های آرمیچر نشود و همچنین گرمای داخل آمیچر نیز همزمان تخلیه شود. با اعمال عملیات گرمایشی استاندارد و سخت‌کاری بر روی دنده‌های این بتن‌کن، همواره سعی شده تا دنده‌ها تقویت شده وعمر دنده‌ها افزایش یابد. بدنه این دستگاه دارای طراحی ارگونومیک جهت خوش دستی و راحتی کاربر در حین کار طراحی شده و همچنین این بدنه عایق دویل بوده و از جنس PA6+GF30 که بهترین مواد جهت ساخت بدنه ابزار آلات برقی هست استفاده شده است. بر روی دسته این بتن‌کن از روکش نرم جهت جلوگیری از لغرش و نیز جلوگیری ازعرق کردن دست استفاده شده است. همچنین جهت راحتی کاربر، دسته گردان 360 درجه نیز روی این بتن کن نصب شده است.




برچسب ها: دریل nec 9526 , قیمت دریل nec 9526 , قیمت بتن کن , بتن کن , دریل بتن کن NEC مدل 9526 ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر