صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دریل چکشی ان ای سی مدل NEC-1321

دریل چکشی ان ای سی مدل NEC-1321


مشخصات اصلی


منبع تغذیهبرق
وزن (کیلوگرم)2
توان810 وات
سیستم گردشراست گرد , چپ گرد
مشخصات سه نظامKey Chuck
سرعت گردش آزاد 0-2300 دور بر دقیقه
اقلام همراه خط کش , دسته , دفترچه‌ی راهنما , زغال
قیمت: 598000 تومان

معرفی اجمالی محصول

دریل وسیله‌ای است که با حرکت دورانی سریع برای سوراخ کردن چوب، فلزات، بتن و غیره استفاده می‌شود. این حرکت دورانی توسط موتور دریل انجام شده که مقدار قدرت و سرعت حرکت دورانی در دریل‌ها متفاوت است. همچنین با استفاده از انواع مته‌های متناسب با قطعه کار، می‌توان عمل سوراخکاری را انجام داد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دریل اتومات مدل 1321 تولید شرکت NEC دارای موتور 850 وات عمدتا جهت کاربری خانگی جهت سوراخکاری چوب ، آهن و بتن استفاده می‌شود. به دلیل وجود حالت چکشی، با گذاشتن کلید بر روی حالت چکشی، به راحتی می‌توان سوراخکاری بر روی مصالح ساختمانی از قبیل دیوار‌ها را انجام داد. جهت راحتی کار، دسته گردان 360 درجه نیز بر روی این دریل وجود دارد. این دریل دارای کلید الکترونیکی دیمر‌دار (تنظیم مقدار گردش سه‌نظام) هست تا با توجه به نیاز قدرت چرخش سه‌نظام را تنظیم نمود. همچنین این دریل دارای دکمه چپ‌گرد و راست‌گرد است که برای دریل‌کاری در حالت چپ‌گرد و راست‌گرد استفاده می‌گردد. به این دستگاه دارای طراحی ارکونومیک جهت خوش دستی و راحتی کاربر در حین کار است و همچنین این بدنه عایق دوبل و از جنس PA6+GF30 بهترین مواد جهت ساخت بدنه ابزار آلات برقی هست. همچنین بدنه این دستگاه دارای گیره جهت آویزان نمودن دستگاه نیز است. با اعمال عملیات گرمایشی استاندارد و سخت کاری بر روی دنده‌های این دریل، همواره سعی شده تا دنده‌ها تقویت شده وعمر دنده‌ها افزایش یابد.


برچسب ها: دریل اتومات ان ای سی , دریل 13 اتومات 1321 , دریل 13 ان ای سی , دریل ان ای سی , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر