صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
اره درخت بر بنزینی ان ای سی NEC DB60

اره درخت بر بنزینی ان ای سی NEC DB60


مشخصات اصلی


توان4/2KW
طول ساطور/طول زنجیر 60 سانتیمتر
وزن 5.8 کیلوگرم
حجم موتور 58 سی سی
کشور سازندهچین
قیمت: 3600000 تومان

معرفی اجمالی محصول

اره بنزینی ان ای سی مدل DB60 با موتور پرقدرت 4/2 کیلووات ، مناسب برای برش انواع درختان و انواع کارهای باغبانی می باشد.حجم موتور 58 سی سی و دارای بدنه خوش فرم و دسته ارگونومیکی آن ، باعث بهبود و سرعت کار می شود. طول تیغه 60 سانت و دارای زنجیر اورگون آمریکا و کاربراتور والبرو ژاپن می باشد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اره زنجیری یا اره درخت بر نوعی اره است که از آن برای بریدن درختان یا شاخه های بزرگ یا هرس درختان و یا تکه تکه کردن الوارها یا بدنه ی درختان قطع شده عظیم استفاده می کنند. در این نوع اره دندانه ها به صورت یک زنجیر به یک محور دورانی متصل است که با انتقال قدرت موتور به آن محور و در نتیجه چرخش و برش انجام می گیرد. تامین انرژی در این نوع اره ها از طریق برق یا باتری یا بنزین صورت می گیرد. نوع برقی برای محل هایی که برق هست مناسب تر است و برای محیط های طبیعی مانند جنگل ها که برق کمتر در دسترس هست از مدل بنزینی آن استفاده می شود. البته مدل شارژی هم به صورت محدود تولید شده است ولی باز برای تامین شارژ باتری نیاز به برق هست و کمتر از این مدل تولید و خریده می شود. این نوع اره ها به اره موتوری، اره برقی یا اره بنزینی نیز معروف هستند.
قدرت و حجم موتور، طول تیغه و محدوده برش، استارت سریع و آسان، ترمز خودکار، سیستم ضد لرزش، سیستم روغن کاری خودکار، طراحی ارگونومیک، کیف مناسب حمل، در مدل های بنزینی حجم مخزن بنزین و روغن از مواردی است که خریداران این نوع اره به آن توجه می کنند.



برچسب ها: اره زنجیری بنزینی nec , اره زنجیری بنزینی , اره درخت بر , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر