صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
اره زنجیری بنزینی ان ای سی مدل NEC DB40

اره زنجیری بنزینی ان ای سی مدل NEC DB40


مشخصات اصلی


قدرت موتور52 اسب بخار
وزن6.4 کیلو‌گرم
ابعاد50×30×20 سانتی‌متر
طول ریل40 سانتی‌متر
سرحت حرکت زنجیر3000 متر بر ثانیه
قیمت: 3150000 تومان

معرفی اجمالی محصول

کمپانی نیپون - الکتزیک (Nippon Electric Company) در 19 جولای 1988 به عنوان اولین سرمایه‌گذاری مشترک ژاپن با کشورهای خارجی، توسط کنیهیکو ایوادار (Kunihiko Iwadare) با شرکت آمریکایی وسترن - الکتریک (Western Electric Company) تاسیس شد. از 1983 این شرکت به نام NEC شناخته شد.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اره‌های زنجیری نوعی اره قابل حمل است که در دو مدل بنزینی و یا برقی تولید می‌شوند. از این اره‌ها عمدتا جهت بریدن درختان، هرس و جلوگیری از انتشار آتش مورد استفاده قرار می‌گیرد. اره‌های زنجیری از دو بخش اصلی تشکیل می‌شوند. یکی تیغه اره که به همراه یک زنجیر همانند زنجیر دوچرخه، می‌چرخد و دیگری موتور بنزینی یا موتوری است که با برق یا باتری کار می‌کند.اره زنجیری بنزینی ان ای سی مدل NEC DB45 با ترکیبی از بنزین و روغن کار می‌کند و دارای یک موتور دو زمانه است که با روشن شدن و گردش دندانه‌های تیغه ، اره کردن آغاز می‌شود. اره زنجیری بنزینی ابزاری مناسب جهت باغبانی و همینطور مناسب برای حرفه ای‌ها جهت کار در جنگل است. همچنین می‌توان از آن جهت مرتب نگه داشتن باغچه و یا حتی درخت بری و الوار سازی استفاده کرد. طول تیغه این اره رنجیری 40 سانتیمتر و حجم موتور 45 سی سی است. این اره زنجیری مجهز به سیستم ضد لرزش دوبل و استارت سریع جهت روشن شدن سریع و آسان دستگاه و سهولت کاربری است. از متعلقات این دستگاه می‌توان به مخزن ترکیب بنزین و روغن اشاره نمود که کاربر براحتی می‌تواند با استفاده از این مخزن، نسبت ترکیب بنزین و روغن را دقیق انجام دهد تا با ترکیب درست بنزین و روغن، آسیبی به موتور دستگاه وارد نشود. همچنین جهت افزایش ایمنی، از کاور پلاستیکی مستحکم جهت پوشاندن ساطوری دستگاه استفاده شده تا هنگام جابجایی دستگاه، خطری پیش نیاید. از دیگر متعلقات همراه با این دستگاه می‌توان به سوهان تیز کننده تیغه و آچارهای مربوطه اشاره نمود.




برچسب ها: اره زنجیری بنزینی ان ای سی , اره درخت بر ان ای سی , اره درخت بر , اره زنجیری بنزینی nec , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر