2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مینی فرز NEC مدل 1292

مینی فرز NEC مدل 1292


مشخصات اصلی


توان1400 وات
وزن (کیلوگرم)2
سرعت گردش آزاد9000 دور در دقیقه
قطر صفحه125 میلی متر
حفاظدارد
قابلیت کنترل سرعتدارد
طول کابل برق3 متر
قیمت: 998000 تومان

معرفی اجمالی محصول

اگر بخواهیم برش و سنباده زدن فلزات را به کمک دستگاه‌های برقی انجام دهیم، دستگاه فرز یکی از گزینه‌های موجود است. این دستگاه کاربرد بسیار زیادی در خصوص برش یا سنباده زدن فلزات دارد. از مینی‌فرز در جاهایی که با محدودیت فضا مواجه هستیم استفاده می‌شود. علاوه بر این حجم کم این نوع فرز باعث می‌شود تا کاربر راحت‌تر از دستگاه‌های فرز معمولی یا بزرگ، از مینی‌فرز استفاده کند. دستگاهی را که به شما معرفی می‌کنیم یکی از فرز متوسط تولید شده توسط شرکت ان ای سی (NEC) محسوب می‌شود.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


فرز متوسط ان ای سی مدل NEC 1292 یک ‌فرز 1400 واتی است. صفحه‌ی فرز این دستگاه در حالت آزاد با سرعت 9000 دوربردقیقه می‌چرخد. برای استفاده از این محصول مانند بسیاری از ‌فرزها باید از صفحه‌ی فرز با قطر 125 میلی‌متر استفاده کنید. این مدل مجهز به سیستمی است که باعث می‌شود گریس به‌صورت مداوم در میان چرخ‌دنده‌ها وجود داشته باشد؛ این موضوع کارایی و عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. شکل بدنه‌ی این محصول طول بلندی دارد و به کاربر در استفاده‌ی راحت‌تر از دستگاه کمک می‌کند. دسته‌ی کمکی پلاستیکی این دستگاه را می‌توانید از سه جهت به دستگاه متصل کنید.



برچسب ها: فرز متوسط ان ای سی مدل NEC 1292 , فرز متوسط ان ای سی , فرز ان ای سی , مینی فرز NEC , قیمت مینی فرز nec ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر